nimic

marți, 8 iunie 2010

F3L

Povestea unui vis 

Ca orice poveste incepe cu:
"A fost odata"
O iubire, intre un baiat
Si-n gandurile lui, mereu aceasi fata.

El, o iubea nespus, incat
N-ar fi de-ajuns doua cuvinte,
Si mult mai mult ar fi de spus.
Dar, din pacate intr-o zi
Iubirea lor atat de mare, a apus.

Si mult trecut-au anii peste ei,
Lasand in urma vise
De nici din cei mai mari poeti,
Nu pot fi descrise.

Din toate cele ce au fost,
A mai ramas doar unul singur,
In viata lui ce-a far de rost
Sa uite ce-nseamna sa fi "singur"

............................................

Printr-o-ntamplare, nu stiu care.
Privirea eu ti-am intalnit
Si visul meu atat de mare
A-nlorit si-a stralucit.

Un gand, un vis ce nu s-a stins
Traieste-n fiinta mea...
Ca-n universul neatins
Si nu stiu cat va mai dura.

Vazandu-te atunci pe tine
In suflet mi s-au aprins scantei,
Iar Soarele rosind pe cer, rusinat,
De splendoarea ochilor tai.

Dar, flacara-i atat de slaba
Si doar in vis eu te mai pot saruta
Dar nu te teme, fata draga,
Te voi purta in suflet ca pe-o stea

Si totusi, imi vei deschide alta poarta?
E-un lucru ce acum nu-l stiu,
Dar vreau sa sti ca nu-i o joaca
Si la final doar o dorinta

In viata ta as vrea sa fiu.




 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu